dilluns, 10 de març del 2014

XXI Duatló Sant Joan de les Abadesses. 9 de Març del 2014

XXI Duatló Sant Joan de les Abadesses (10 + 41 + 5) = (2hores 31m 59seg)
Arriba un altre cap de setmana i em torno a posar el pitrall. Aquesta vegada per partipar a la duatló de Sant Joan de les Abadesses.
El dissabte a la tarda, després d'anar a fer uns "metrillos" a la piscina, carrego la bicicleta a la furgoneta amb tot el material necessari per la prova. Ja diumenge, em llevo a 3/4 de 7 per fer un esmorzar de pa torrat amb mantega i melmelada acompanyat d'un bon cafè. Seguim amb una dutxadeta i llestos.
Quan encara no són les 8, marxo cap Sant Joan. Arribada còmode i aparcament fàcil. Al sortir del cotxe trobo que el fred es fa notar. Vaig a la zona de box, recullo l'obsequi, la faig petar una mica, visita al lavabo i torno al cotxe per començar l'equipament.
Samarreta tèrmica (fina), el mono del club FisioRutPujol, mitjons, guants de llana, dos gels i un bidó d'aigua. Amb tot preparat, em poso de nou el xandall i vaig a deixar la bicicleta al box. Amb les noves sabates hi poso les gomes de pollastre per facilitar la transició. Tornada al cotxe i esperar que el rellotge s'acosti a les 10.
Sortida, estic col·locat una mica enrera, però la prova es llarga....i a un promig de 4:28 cauen els 10 primers km's. Dues voltes a un circuit gens planer i molt dur, amb pujades i baixades molt pronunciades. Run1
Transició força ràpida (les noves sabates m'hi han ajudat) i a pedalar. Fins a Ripoll, a relleus amb un altre company, ho fem a una mitjana per sobre dels 39km/h.... senzillament .... brutal!!!!! Em prenc el primer i gel i a partir d'aquí toca pujar el port de Canes per seguir amb el de Santigosa. Ho vaig a ritme viu i poca és la gent que em passa. Ja baixant Santigosa em prenc el segon gel. Tot plegat 40 km's llargs a un promig de 29,5 km/h que tenint en compte el desnivell... no està gens malament. Bike
Una nova transició força correcte i a pels darres 5km's que cauen a un promig de 4:44 . Run2
I d'aquesta manera s'acaba un altre duatló, molt ben organitzat, per cert, i amb el mateix temps que fa 2 anys... quina casualitat.
Sovint però, m'agrada acabar aquesta prova fent la pujada a Vallter 2000... així que em canvio de roba, m'abrigo (crec que ho vaig fer massa) i començo la pujada.... Colònia Llaudet, Sant Pau de Segúries, Colònia Estevenell, Camprodon, Llanars, Vilallonga de Ter, Setcases, .... i a falta de 6km's per arribar a dalt decideixo que ja n'hi ha prou..... M'ha faltat una mica de fons. Mitja volta i tornada a Sant Joan. 56km's més al sac. Bike2
Propera parada ... 23 de març Duatló Castellfollit de la Roca.