dilluns, 12 d’abril del 2010

Duatló de Vic. 11 d'Abril del 2010


La duatló de Vic....del 2010 (1hora 54minuts)

Després de Setmana Santa m'arriba la duatló de Vic en el seu format habitual de 7+34+3,5. Tenint present que la sortida és a poc més 500 metres de la porta de casa és una molt bona oportunitat per fer un entrenament de qualitat i a més unes bones relacions socials.

Al matí a primera hora porto el cotxe a la zona d'aparcament i d'aquesta manera el podré fer servir de guarda-roba. Torno a casa per esmorzar, dutxadeta i seguir els rituals per l'ocasió. A 3/4 de 10 vaig cap a la sortida amb la bicicleta i una petita motxilla on hi porto les sabates per poder anar en bicicleta.

Arribo a box on puc saludar a la resta de companys de l'equip. Estic molt content de format part d'aquest petit gran club que és el FISIORUTPUJOL.COM.
Una mica nerviós, i amb sensacions estranyes (una nit dolenta no em deixà descansar com calia) espero la sortida.

Sortida i 4:01+4:11+4:18 +4:17+4:27+4:33+4:?? són els parcials pels 7 primers quilòmetres, i sense acabar de trobar el ritme ni de trobar-me del tot còmode arribo a la primer transició.
Transició correcta, bicicleta i quilòmetres.....En cap moment trobo un grupet organitzar del meu nivell, així que vaig bastant per lliure. Amb tot em surt una mitjana de 30km/h i arribo a la segona transició.
Novament transició correcta, pel meu nivell i 4:18+4:39+4:48+2:?? per fer els darrres 3,5 km.

Tot plegat per acabar amb 1h54mi i pensant que he fet un bon entrenament en un dia que no he estat del tot fi.......

Duatló de Banyoles i Mitja de l'Escala seran les properes parades abans de la gran cita.

Vinga salut i km amb un parell d'imatges més....

De jmmf-duatlo-vic-2010


De jmmf-duatlo-vic-2010

3 comentaris:

Joan ha dit...

Bon guió per l'ironcat... amb aquesta preparació segur que tot va sobre rodes...

Pau ha dit...

Encara no he fet mai una duatló, així que no sé de què parlo, però em xoquen els darrers parcials, vas a saco?
Encara no he agafat la bici, però de seguida que agafi el ritme et contacto per fer quelcom per la zona.

Xavi ha dit...

Felicitats!!! Només puc dir que t'envejo, per l'entrenament i sobretot per la bona pinta que fas a les fotos. Mira la meva al blog del Pau...