dilluns, 19 d’abril del 2010

Duatló de Banyoles. 18 d'Abril del 2010


La duatló de Banyoles ....del 2010 (2hores 27minuts)

Després de la duatló de Vic, i d'una setmana un mica intensa per temes domèstics-familiars arriba la duatló de Banyoles en el seu format de 10+40+5.

Em llevo a 2/4 de 7 del matí, esmorzo tres llesques de pa amb mantega acompanyades de suc de taronja i un bon cafè. Seguim amb una dutxadeta, i pels vols de 1/4 de 8 surto cap a Banyoles passant per Girona. Viatge tranquil escoltant la ràdio.

Pels vols de 1/4 de 9 arribo a Banyoles, aparco just al davant del pavelló i tranquil·lament vaig a fer un cafè en un bar proper tot saludant als coneguts que vaig trobant.
A les 9 torno al pavelló i començo el preparatius......em poso unes samarreta i al damunt el mono de triatló del meu equip FISIORUTPUJOL.COM. Una vegada tot a llest vaig a deixar la bicicleta a box. Esperant la sortida, l'Óscar i l'Èric (companys d'equip) em convencen de que el dia serà calorós i millor anar sense la samarreta de sota...així que me la trec i la deixo al box (bona decisió).

A les 10 sortida, i cauen els 10 primers km en poc més de 42 minuts (temps molt similar al que vaig fer al 2008). Transició molt correcta per encarar els 40 km de bicicleta... i aquí si que poca gent m'ha ajudat..... he avançat força duatletes, però pocs m'han donat relleus.... i per arrodonir-ho m'he despenjat en el darrer "repetxó" que m'ha obligat fer els darrers 12 km tot sol... si tot sol (en el fons he pensat que era un bon entrenament de cara l'Ironcat) i amb un vent de collo???. Tot plegat per acabar amb una mitja de 30km/h (al 2008 vaig fer una mitjana de 32,8 però vaig anar sempre en un bon grup i a més no fa fer gens de vent) que no està pas malament. Novament transició correcta i a ritme "tronton" cauen els darrers 5 km en uns 23 minuts. Tot plegat per acabar amb 2h27mi (7 minuts més que el 2008) i amb bones sensacions.

Recollo la bici, la deixo al cotxe, vaig al pavelló, em dutxo i torno a casa ben net. Ara però, passant per Olot.
Això sí. .... quan condueixo la cama dreta em fa una mica de mal, sobretot amb el moviment de gas frenada..... a veure si ho puc solucionar!!!!Es un tema que arrossego des fa temps i se m'accentua alhora de conduir.

Vinga salut i km's.

Propera parada Mijta de l'Escala el 2 de Maig

4 comentaris:

Joan ha dit...

Bons entrenaments de cara l'ironcat!! Ja queda poc... Ens veiem a Empúries!!

Joan montero ha dit...

Veig, que no hi ha qui et pari!!!!!!
El diesel ara soc jo.....
Enhorabona pels resultats!!!!!!

Salut i Muntanya!

Anònim ha dit...

Bon dia Josep Maria, sóc en Joan Escarrabill, enhorabona pel blog i per la cursa. Quan tingui més estoneta ja me'l miraré una mica més!
Et passo el mail per si algun dimarts a la tarda podem anar a pedalar junts:
joanescarrabill@hotmail.com
Bon final de setmana i bona diada de Sant Jordi.

Roger ha dit...

Bò, bò, bò!
Et deixo un suggeriment, podries afegir al resum mensual el teu pes, % de grassa corporal i calories aproximades que ingerèixes al dia.