dissabte, 23 de gener del 2016

III Duatló Sprint de Canyelles. 23 de Gener del 2016

III Duatló Sprint de Canyelles (5 + 20 + 2,5) = (1hora 06mi 40seg)
Vaig fer aquest duatló al 2015, i en tenia un bon record. Així que em venia degust tornar-hi.
El vespre del divendres ho deixo tot preparat, roba i bicicleta carregada a la furgoneta.
Ja dissabte, em llevo poc després de les 6 del matí i segueixo els rituals habituals, esmorzar i dutxadeta.
Poc abans de les 7 començo el viatge cap a Canyelles. Vic, Manresa, Igualada, Vilafranca, ...... i amb molta tranquil·litat arribo a Canyelles podent aparcat molt a prop de la zona de boxes. Falten quasi dues hores, així que ens ho agafarem amb calma. Faig un tom per la zona de boxes, descanso, em poso la roba de la cursa, m'abrigo i poc després de les 9 porto la bicicleta a box. I poso les sabates amb les gomes de pollastre i deixo el casc al manillar. Tot plegat em sembla poca cosa.... però és que no cal res més.
Torno el cotxe per deixar les peces d'abric que porto i agafar un parell de gels. Ja només en queda escalfar i esperar la sortida.
A les 10 sortida, i cal dir que el circuit de córrer és diferent al de l'edició del 2015 i en aquesta ocasió més planer però també a dues voltes. En poc més de 20 minuts deixo enllestit aquesta part.
Transició molt correcte i el fet que l'inici de la bicicleta fos en baixada encara millor.
Ara 20 km's en forma de dues voltes, aquí si que el circuit és igual que el de l'edició del 2015. Tirant de grup en alguns moments i amagat en alguns altres faig els 20 km's en 35 minuts. Novament transició molt correcte i ja no només em queda una volta de 2,5 km's.
Tot plegat per acabar 1hora 06mi 40seg.
Resultats del 2014
Resultats del 2016
Passen els anys .... manternir-se és progressar!!!