diumenge, 1 de febrer del 2015

Mitja de Granollers. 01 de Febrer del 2015


La mitja de Granollers....del 2015 ( 1h.31mi.24seg.)
Des del 2012 ((1h.31mi.46seg.) que no tornava a Granollers per participar a la mijta. Els dos anys anteriors ho havia fet acompanyant a l'Elisabet, però en tasques logístiques.

El divendres a la tarda m'arribo fins a Granollers a recollir els pitralls d'alguns meus companys, de l'Elisabet i meu. A l'arribar a casa petites tasques de reforma a la cuina, tot i així al vespre m'arribo fins al club VIC-ETB per fer la sessió d'spinning plus amb pantalla... així que no es pot enganyar a ningú.

Ja dissabte al matí continuen les tasques domèstiques, amb una anada a Torelló que aprofito per fer visita a L'Esportiu i no comprar-me unes bambes, sinó dues. Dinar, i a la tarda acabo la feina domèstica i m'arribo fins a la piscina del VIC-ETB per veure com neden l'Oriol i en Jan. Tornada a casa, preparar les coses per l'endemà, sopar i dormir, que amb tot el tràfec i arribo força cansat.

Ja diumenge, em llevo pels vols de 2/4 de vuit, esmorzar de pa torrat amb mantega i melmelada, un parell de cafès, dutxadeta i llestos. Passat 1/4 de nou, marxem amb l'Elisabet cap a Granollers per arribar-hi a les 9. Tenim clar on aparcarem, supermecat ALDI, i val a dir que som els primers d'arribar-hi. Es troba a 10 minuts curts del pavelló i a uns 15 de la sortida. Una vegada ben aparcats agafem una petita motxilla amb un jersei a dins i la portem al guarda roba del pavelló . Tornem el cotxe, ara el pàrquing ja està del tot ple, i comencem a preparar-nos per la cursa.

A 1/4 d'once comencem anar cap a la zona d'escalfament i quan arribem a l'indret del pavelló cadascú va per la seva (abans hem acordat el lloc de trobada). A la zona d'escalfament trobo els companys de club i ho fem plegats tots esperant la sortida.

I sortida, aquesta vegada ho tinc clar, vull ser molt regular i no em deixaré ..... Cauen els 5km's primers en 21mi54seg. Anem bé, es tracta d'anar mantenint. I cauen els 5km's següents en 22mi02seg. S'ha fet pràcticament la meitat de la cursa i al ritme previst i amb força aire de cara (almenys a mi m'ho semblava). A l'avituallament del km10 em prenc un gel. A travessem la Garriga i tornada cap a Granollers. L'objectiu es tornar una mica més ràpid i amb aquestes cauen els 5km's següents en 21mi33seg. A l'avituallament del km15 em prenc un segon gel. I els següents 5km's en 21mi15seg. Cal afegir-hi els 04mi40seg pels 1097 metres restants. Tot plegat 1h31mi24seg i molt content de les sensacions.
Podia haver arriscat més... però no volia quedar-me desinflat pel camí.
Felicitar a l'Elisabet (1h56mi21seg) i als companys de club per les seves bones marques.

1 comentari:

Dioni Tulipán ha dit...

Gran tiempo, a pesar del viento !!

Me lo apunto para el año que viene, que todo el mundo habla maravillas de esta mitja (que nunca he hecho).