dilluns, 16 de desembre del 2013

V Duatló de muntanya de Terrassa. 15 de Desembre

V Duatló de muntanya de Terrassa (6+20+3)(2h 14mi 37seg)
Comença el cap de setmana esportivament parlant a mig matí del dissabte, on l'Oriol, la Martina i jo mateix passem per la depilació dels membres inferiors, dit amb altres paraules,... les cames!!!!!
Ja el dissabte a la tarda carrego a la furgoneta la meva bicicleta, la del meu nebot i faig fins a casa del Miquel a recollir la seva. Tot queda preparat.
Situats en diumenge em llevo a 3/4 de 7 per esmorzar cereals amb suc de taronja i un de cafè seguits d'una dutxadeta. A 2/4 de 8 passats, vaig a recollir el Miquel Castillo a casa seva i plegats anem cap a Terrassa on arribem pels vols de les 9, sense cap contratemps seguint els mapes que sempre ens prepara l'Elisabet. Aparquem amb força comoditat, truco al meu nebot que també acaba d'arribar i aparca just al costat nostre. Ja hi som tots!!!!
Tenim temps de veure la sortida de la cursa de muntanya. Comentem una mica la jugada i comencem a fer els preparatius. Descarregar les bicicletes, canviar-nos,... per esperar la sortida que és a 2/4 de 11.
Sortida. Surto de molt enrera i això fa que pugui avançar força gent. Cau el km1/4:29 ; km2/4:56 ; km3/6:19 (es fa fer un tap que impedia córrer) ; km4/4:57 ; km5/4:32 i km6/4:29. Tot plegat per acabar content i satisfet del primer tram de run. Posició 183 de 361 inscrits. Transició molt correcta, poc més d'un minut i mig i ja estic damunt la bici.
Comença la bici, i sense preses però sense pauses i amb molta prudència vaig fent els km's. Circuit a dues voltes, pràcticament tot cicable.... dels que m'agrada. A falta de 2 km's, en una trialera, em passa un individu i penso.... aquest se la fot !!!! i tal dit tal fet...... un ceballot de "caracos".... em paro, li pregunto com es troba.... el trec del mig del camí, li aparto també la bici (amb una roda del tot destrossada) i al veure que no ha estat res greu.... el deixo. Finalment acabo el tram de bici, uns 21 km's en 01h37mi. Posició 276 de 361 inscrits. Novament transició molt correcta i començo el segon tram de run. Uns 3 km (eren curtets) en 10mi11 seg. Posició 141 de 361 inscrits.
Tot plegat per acabar en 2hores 14minuts 37 segons. Posició 262 de 361 inscrits. Una altra duatló de muntanya al sac !!! Propera parada..... Mitja Marató de Sitges.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Josep Maria, pel blog que tens. A partir d'ara seré un seguidor més. Jo , també, vaig fer la duatló de Terrassa i em va agradar molt , traçat, organització...molt recomenable.
A seguir entrenant. Jordi