dijous, 3 de maig del 2012

Mitja Marató d'Empúries. 29 d'Abril del 2012

La mitja d'Empúries ....del 2012 (1hores 30minuts 26segons) Aquesta vegada arribo a l'Escala amb en Jan després del partit de futbol a Cassà de la Selva. Dinem plegats i plegats anem a buscar els pitralls al pavelló que ens queda molt a prop del pis. Recollim el pitrall de l'Elisabet i el meu, i alhora tenim l'oportunitat de fer-la petar amb els coneguts i amics que ens anem trobant. Al vespre arriba la resta de la família des de Figueres, tal com va succeir l'any passat, on ha participat en el torneig de natació. Amb tot, tenim un sopar entretingut explicant les "batalletes" del futbol i de la piscina. Ja diumenge, em llevo una mica abans de les de 7 del per seguir els rituals habituals, esmorzar de torrades de mantega i melmelada, un bon cafè i una bona dutxa. A 3/4 de 8, marxem amb l'Elisabet, cap a la sortida que es troba a uns 20 minuts caminant.

Cada vegada són més les cares conegudes que ens anem trobant. Una vegada a la zona de sortida, deixem la bossa al guarda roba i cadascú va a la seva després d'acordar el lloc de trobada. Busco un lloc per anar al lavabo i "feina" feta . De nou vaig cap a la sortida per col·locar-me força endavant (fa un parell d'anys passat vaig sortir força endarrera i va ser una mica caòtic). M'ofereixen anar al grup de 1h30mi,.... però amb bon criteri dic que gràcies.... aniré al meu aire!!!!

 I sortida, gaudint des del primer km, sense forçar van caient els km's (4:24+4:18+4:14+4:12+4:15=21:23) pels primers 5 km's. i seguim  (4:17+4:10+4:15+4:17+4:10= 21:19) pels 5 km's següents.... En cap moment miro el rellotge, tot i les temptacions,..... segueixo disfrutant de la cursa.  (4:21+4:22+4:25+4:12+4:17=21:37) pels 5 km's següents i esperant el darrer parcial.  (4:20+4:35+4:13+4:25+4:24=21:57) + 4:12. Tot plegat per acabar amb 1h30mi26seg

Resultats de la mitja
Dades del meu forerunner

Ja ho he dit en més ocasions......... "M'agrada aquesta mitja, i l'any vinent m'agradaria fer la marató"
A la tarda era qüestió de provar el neoprè... però el vent aquesta vegada no m'ho va deixar permetre..... De totes maneres el dilluns van caure 93km's en bicicleta (Figueres-Verges x2) i a la tarda amb el vent més tranquil..... 2000 metres d'aigua a Cala Mongó!!!!
 L'Ironcat m'espera!!!! Esperem estar a l'altura !!!!!
 Felicitar a l'Elisabet per la seva progressió..... 2h justes...

1 comentari:

Dioni Tulipán ha dit...

1:30:XX.... Me suena, me suena.

¿Seguro que no lo haces adrede?
Es imposible encontrar a otro atleta que repite tantas veces la misma marca..y curiosamente siempre algunos segundos por encima.

Está claro que a ti los años que pasan no te molestan..
Felicidades, y el año que viene la maratón !!