dilluns, 2 de maig del 2011

Mitja Marató d'Empúries. 01 de Maig del 2011

La mitja d'Empúries ....del 2011 (1hores 30minuts 50segons)
Cap de setmana complicat amb gran logística familiar. Al dissabte al matí l'Elisabet amb l'Oriol i la Martina marxen a primera hora del matí cap a Figueres per participar a les proves de natació. Per la meva part, faig costat al Jan i l'acompanyo als Hostalets de Balenyà per fer el seu partidet de futbol. Dinem plegats i plegats marxem cap a l'Escala.
Arribats a l'Escala trobem al Carles, la Mònica i la Nessy i quedem per veure'ns al pavelló. Aparquem el cotxe, deixem els paquets al pis i amb en Jan i el seu patinet anem al pavelló on ja ens esperen. La fem petar una mica, recollim els pitralls quedem per l'endemà i ens acomiadem tot esperant tenir un bon descans. Al vespre arriba la resta de la família des de Figueres, així que tenim un sopar entretingut explicant les "batalletes" del fubol i de la piscina.
Ja diumenge, em llevo a les 7 del per seguir els rituals habituals, esmorzar de torrades amb mantega i melmelada, un bon cafè i una bona dutxa.
A 3/4 de 8 vaig cap a la sortida que es troba a uns 20 minuts caminant. Allà em trobo al Dennis i al Dani, i els hi dono el pitrall que els vaig recollir el dissabte.
També trobem el Carles (de fet havíem quedat tots a les 8 per fer la foto dels UOC's) i plegats comentem com es presenta la cursa. El Dennis i el Carles fan la marató, mentre que el Dani i jo fem la mitja.
Busco un lloc per anar al lavabo i feta la "feina" vaig cap a la sortida per col·locar-me força endavant (l'any passat vaig sortir força endarrera i va ser una mica caòtic).
I sortida, i com bé diu en Dennis, "Josep-Maria con el dorsal se transforma" i com un juvenil cauen els km's (4:08+4:02+4:09+4:04+4:07=20:30) pels primers 5 km's. i seguim (4:04+4:08+4:08+4:16+4:23= 20:59) pels 5 km's següents....
M'adono que aquest no és el meu ritme i que potser que posi una mica de seny... així que (4:17+4:24+4:23+4:45 (em vaig prendre un gel i vaig parar-me per agafar un ampolla d'aigua)+4:27=22:16) pels 5 km's següents
Ja més tranquil i a un ritme més pausat, (4:41+4:21+4:39+4:31+4:49=23:01) i tot plegat per acabar amb 1h30mi50seg

Resultats de la mitja http://www.maratoempuries.org/recursos/ResultatsMitja.pdf

Dades del meu forerunner http://connect.garmin.com/activity/82858940
Ja ho he dit alguna altra ocasió.... "M'agrada aquesta mitja, i l'any vinent m'agradaria fer la marató"
A la tarda era qüestió de provar el neoprè... així que tot i que la mar estava una mica agitada vaig anar a Cala Mongó per fer uns 55 minuts d'aigua.....
L'Ironcat m'espera!!!!
Us deixo un resum fotogràfic de tot plegat....
jmmf- empúries-mongó

2 comentaris:

piernas ha dit...

me encanta las sesiones posteriores que te marcas!!!! Vaya campeón estas hecho. A seguir así!

Anònim ha dit...

Ei, soc en Joan Buldó, encantat de retrobar-te a Empuries i de veure que continues essent un prodigi de la natura (osonenca). Molt impresionat de la teva regularitat, del teu bloc i de la teva familia. Em va faltar temps per arribar a casa i trucar en Dionís per explicar-li la trobada, i que eres l'exemple viu de que no deixem de correr perquè envellim, sinó que envellim al deixar de correr. Ara presumeixo de coneixer un triatleta brutal. Enveja terrible (no del tot sana).