diumenge, 21 de novembre del 2010

Mitja de Ripoll. 21 de Novembre del 2010

Mitja de Ripoll. 21 de Novembre del 2010.......... 1h29mi29seg
Una nova mitja per sota 1h 30m.....
Em llevo a ¾ de 7, esmorzar de cereals amb suc de taronja i una parell de cafès. Dutxadeta sense fer massa soroll, no m'agradaria despertar a la resta de la família, i cap Ripoll.
Amb la nova carretera, arribo a poc més de les 8. Aparco al cotxe al costat de l'IES Abat Oliba de Ripoll (conec bé aquests centres) i recullo el pitrall. Aprofito per xerrar amb els membres del FisioRutPujol, Pere, Èric,... i amb altres companys i amics.
A falta de mitja horeta per l'inici de la cursa, vaig cap al cotxe per enllestir el preparatius. El pitrall, el forerunner, la cinta del pulsòmetre, les espardenyes de córrer, el xip i entretant saludo al Joan-Miquel i a la Meritxell. Ja ben abrigadet torno de nou a l’IES Abat Oliba per esperar sortida.
Surto a ritme, sense deixar-me portar per l'eufòria dels principis de cursa, surto amb SENY!!!! No vull fer cap km per sota de 4'05'' i tampoc vull fer cap km per sobre de 4'20''
Faig el primer parcial de 5km en 21'14'', el segon parcial en 21'50'' (els 10km en 43'05''). Penso que anem bé, però no sobrats. A favor tinc les bones sensacions i que em queda molta gasolina!!!. El tercer parcial en 20'47'' i el quart en 21'09'' (els 20km en 1º24'40'') . Només em queda mantenir el ritme i l'objectiu al sac, així que estic molt i molt content......Tot plegat per acabar amb un temps de 1h 29mi 29mseg i a més amb molt bones sensacions.
A l'arriba, novament trobada amb els companys i ...... VIC ENS ESPERA (19 de Desembre)
jmmf-ripoll-2010
Classificacions
Dades del meu Forerunner

2 comentaris:

Joan ha dit...

Molt bona mitja... Veig que ja estem en plena forma...

Dioni Tulipán ha dit...

Josep-Maria,
Millor dit, SEMPRE en plena forma !!

En la foto se te ve muy concentrado, y muy fino :-))