dimarts, 13 de maig del 2008

previs ironcat.... i gràcies

S’acosta el dia 17, dissabte, i per tant tenim la sortida de l’ironcat a tocar. Si faig balanç de com he preparat la prova em dic a mi mateix que ho he fet de la millor manera que he sabut, i això fa que estigui content, molt content.

He tingut molta gent al meu costat que en tot moment m’ha recolzat, cada un d’ells a la seva manera i per tant a tots, passi el que passi el proper dissabte, ja us vull donar les gràcies, i com que aquestes són infinites agafeu el tros que més us convingui que l’infinit no s’acaba mai.

Però posant l’objectivitat per davant he d’admetre que el repte no és senzill, i això fa que avui per avui estigui d’allò més cagadet. Però bé no em vull lamentar de res.... i vaig de manera voluntària així que .... no hi poden haver ni queixes ni excuses.

Si us passeu per l’Ampolla, allà em trobareu (insisteixo que és dissabte) i a grans trets els meus objectius són:

natació de 7 a 2/4 de 9
bicicleta de 2/4 de 9 a les 4
marató de les 4 a a les 9

5 comentaris:

Pau ha dit...

Molta sort, haver dedicat les hores a entrenar ja té mèrit, ara a per l'ironcat i sinó t'espera el Maresme l'any que ve.

Sort.

Anònim ha dit...

Suposo que quan llegiràs el comentari ja sabràs com ha anat la prova, però de totes maneres et desitjo molta sort! Saps que has fe el que havies de fer i la resta sortirà tot sol. Una abtraçada! Marc fisio

Lluís Monteis ha dit...

Ànims i endavant, que ja li tenim el peu al coll.

Anònim ha dit...

Desitjo que la il·lusió que ara comença es faci realitat. Sort!!

David M

Anònim ha dit...

Felicitats crak, ho hem aconseguit! Ja t'ho deia jo que estabas sobradament preparat! Si t'haguéssis vist pujant per aquella carretera d'Oristà la semana abans no n'haguéssis tingut cap dubte! A disfrutar-ho!

Berni