diumenge, 27 d’abril del 2008

Duatló de Vic (7+34+3,5). 27 d' Abril del 2008


Duatló de Vic (7+34+3,5) ( 1hora 57 minuts)

Aquesta vegada no m’ha calgut matinar gens ni mica. Tenia la sortida a no més de 500 metres de la porta de casa meva....

Així que després d’un bon esmorzar, una dutxa i a poc més de ¾ de 10 del matí vaig cap a la sortida amb la bicicleta i una motxilleta a l’esquena. Saludo a coneguts i amics.... i sembla que tot va bé.

A les 2/4 de 11, sortida.... i malgrat una certa molèstia al gluti esquerra vaig fent els 7 quilòmetres a un ritme força constant de 4’20. Penso que quan corro per sota de 5 és quan més molèsties tinc, ... però bé, es tracte de fer un entrenament de qualitat així que..... no tinc excusa.

Entro a box, agafo la bicicleta i som-hi. Conec bé el recorregut, i això em permet regular-me. Cal pujar fins a Taradell, després la Mansa, i baixada fins a la Barita. Cruïlla a l’esquerra per arribar a la Fullaca i tornem a pujar fins a Romagats. Baixada a Sant Julià, direcció Vilalleons per arribar a Sant Marc i de nou a Vic. Força content ja que la mitjana ha estat d’uns 30 Km/h amb un recorregut trencacames.

De nou a box, amb una ràpida transició i a fer el 3,5 km finals, que sense preses però sense pauses faig a una mitjana de 4,50.

Temps final 1hora 57 minuts
Lloc de la general 141 de 200.
Per categories el 24 de 40.

Com a conclusió dir que estic content del temps final, que sobre la bicicleta m’he trobat molt bé i que em cal esbrinar que em passa al gluti de la cama esquerra, tot i que la solució és de manual.... però NO. Ara no puc descansar....Estaré a la sortida de l’IRONCAT i .... .per què no????? A l’arribada.

7 comentaris:

Lluís Monteis ha dit...

Ànims i endavant, que ja queda poc.
Segur que seràs a la sortida i també al final de cursa, d'això no en dubtis.
De fet ja ets un IRON MAN!!!!

Joan ha dit...

Això, això, aviat a la sortida i amb molta empenta per arribar al final...

Mariona ha dit...

Excel·lent Josep M!!!! No tindrem mai una duatló tan a prop de casa com aquesta, jeje

Pau ha dit...

30km/h de mitjana i quedes el 141 de 200! Quin nivell! quina por!

Anònim ha dit...

ets el millor com diu en lluis monteis ja ets un IRON MAN¡¡¡¡

Anònim ha dit...

Hola.
Aquest cap de setmana anem al país basc a fer una duatló, però la setmana que ve, començo les triatlons. ens veiem a l'ampolla.
Una abraçada
Xavi
(records de la Montse)

Anònim ha dit...

Doncs bé aquí tens el meu comentari... Com que t'ho havia promés aquí el tens!!

Dons que veig que estás amb molta BONA FORÇA i l'únic que et puc dir és: ÀNIMS I ENDAVANT!!(Sembla una mica copiat d'en Lluís però... xD)i moltíssima sort.

Ahh... per cert, ja saps que et toca fer ara no? M'has de comentar el meu ;-) Vinga Morenoo ens veiem l'any que bé!!

M.I.R.E.I.A