dilluns, 31 de març del 2008

XVIII Duatló de Banyoles (10+40+5). 30 de Març del 2008


XVIII Duatló de Banyoles i Comarca (10+40+5) (2h 20minuts)

Em llevo a ¼ de 7 del matí a l’Escala (alt empordà, poble, que ningú pensi malament) que amb el nou horari és tota una matinada.....

Esmorzo, dutxa, ullada al tele-text i sortida cap a Banyoles.....on arribo poc després de les 8. Penso que arribo un xic massa d’hora ... però bé.... millor d’hora que tard. Busco un bar obert, prenc un cafè carregat i visita al lavabo.

Torno al cotxe, que tinc aparcat just davant del pavelló, la faig petar amb la gent que tinc a l’entorn i a fer els preparatius per la cursa.

A les 10 sortida.... al cap de poc em passa l’Òscar. Se d’ell pel seu blog, així que el saludo i comentem jugades passades..... M’ha agradat compartir aquesta primera part de la cursa amb ell. Al final han estat 9’19 Km a una mitjana de 4’28 mi/km.

Arribo a box per agafar la bici i després de destinar molt de temps a la transició (m’han sortit 1’52” minuts de transició) em disposo a fer els 40 Km en bici. I aquí si que he disfrutat. Crec que no m’ha passat ningú i per altra banda són forces els que he deixat enrera..... Estic content d’aquesta part..... Han estat 40’34 Km a una mitjana de 32’8Km/h.

Torno box, on ara si faig una transició un mica millor que l’anterior (m’han sortit 1’21” minuts de transició) i em disposo a fer els 5 darrers Km.....i la veritat m’ha costat mantenir el ritme però al final han estat ...4’61 Km a una mitjana de 4’51 mi/km.

Amb tot acabo amb 2hores i 20 minuts .... i aprofito l’arriba per saludar de nou a l’ Òscar, així com a la resta de coneguts.

En resum.... una bona matinal esportiva.

6 comentaris:

Joan ha dit...

Mmmm, un ritme molt bo, sobretot el de la bicicleta 30 i pico per hora de mitjana és molt... Bon assaig per l'ironcat!!

Mariona ha dit...

Josep M. portes una bona preparació per l'ironcat i ho has demostrat en aquesta duatló. Molt bons temps tant corrent com en bici, enhorabona!! T'esperem també a la duatló de Vic.

PD: L'escala és una lloc una mica incòmode per dormir, prova amb el llit :P jeje...

Anònim ha dit...

Un bloc genial!!!
No deixis de practicar la natació...
Si, es el més aburrit de la triatló però no pot faltar!!!

Ironcraig ha dit...

jajajaja Josep Maria a veure quan anem a fer una paella per l'escala... :-))
Segurament ens veurem per el Duatló de Vic, a veure si et puc seguir en bici...

Anònim ha dit...

eiii molt be moreno!!veig k testas preparan mol b per l'ironcat!vaa ma fet gracia deixarte un comentari!kuidat!

Anònim ha dit...

a!sok la miriam!