dilluns, 2 de març del 2015

9a Duatló Ciutat d'Igualada. 22 de Febrer del 2015


9a Duatló Ciutat d'Igualada (6 + 18 + 3) = (1hora 08m 18seg)
L'any passat va ser la primera vegada que participava en aquest duatló i aquest any em feia il·lusió tornari.
El dissabte al a la tarda, en Manolo i el Miquel, em porten a casa les bicicletes per poder-les carregar tranquil·lament a la furgoneta. Al vespre em toca ser espectador passiu dels carnestoltes de Taradell. Tot plegat fa que vagi a dormir una mica més tard del que tenia previst, però no massa.
Ja diumenge em llevo una mica abans de les 7. Esmorzar habitual de pa torrat amb oli i sal, acompanyat de suc de taronja i cafè. Dutxadeta i llestos.
A 2/4 de 8 passo a recollir el Manolo i tot seguit el Miquel per anar tots plegats cap Igualada mentre l'anem fent petar.
Arribada a Igualada pels vols de 3/4 de 9. Aparquem tranquil·lament a la zona esportiva i comencem els preparatius. Allà en trobem a l'Amador i el Jose i tots plegats anem al Bar. Mentre uns fan el cafè els altres aprofiten per anar al servei. A 1/4 de 10 preparem les bicicletes per entrar-les al box i començar els preparatius ara ja per la cursa.
Les sensacions són bones i procuro fer un bon escalfament. Una modificació en el circuit de córrer fa que aquest any tot sigui per asfalt. Per aquest motiu m'he portar les bambes més lleugeres que tinc, les Brooks Racing 5.
A les 10 sortida, i surto força ràpid. Se m'escapa el Manolo però no el perdo de vista i mica en mica li recupero el terreny per acabar pràcticament plegats les dues voltes al circuit.
Ha estat 6 km's en 23:09. Transició molt ràpida i això em permet aconseguir un bon grup a la bicicleta. 18 km's molt ràpids en 33:24.
Novament transició ràpida per acabar els 3 darrers km's en 11:45. Tot plegat per ocupar en la general la posició 102 d'un total de 344 participants.
I pel que fa a la categoria de Vet2 una altra tercera posició i molt content. Una mica de paciència per recollir el trofeu i de nou tots plegats caps a casa.
I a la tarda per no perdre els bons costums 2000 metres d'aigua en 38mi45seg. Un altre cap de setmana complert.
Ah i mentre jo era a Igualda l'Elisabet era a Badalona fent la darrera posta a punt per la Martató de Barcelona!!!!

1 comentari:

Dioni Tulipán ha dit...

Quins ritmes Josep-Maria!!

Abans de llegir la teva crónica volia dir-te "espero que tinguis una bona excusa per no haver vingut a St. Feliu de Guíxols aquest 22 de Febrer"... però ja he vist que no has perdut el temps :-)

Ritmes molt bons!!