dilluns, 19 de maig del 2008

V Ironcat ( 3.800 + 180 + 42,2 ). 17 de Maig del 2008


V Ironcat ( 3.800 + 180 + 42,2 ) 13 hores 47 minuts

Vaig arribar a l’Ampolla pels vols de les quatre de tarda, juntament amb el meu nebot, responsable màxim de l’assistència en els avituallament. Deixem les coses a l’hotel i anem a recollir els dorsals. Estirem un mica les cames, sopem i cap a dormir. Dormir és el que hauria hagut de fer, ja que pràcticament no vaig clocar l’ull. Reconec que estava massa nerviós, però no podia fer-hi res.

A poc més de les cinc, surto del llit, una dutxadeta i cap a baixar esmorzar. Em portava els cereals de casa, que juntament amb el suc de taronja i el cafè llarg van completar el meu esmorzar.

A les sis, vaig a buscar la bicicleta al local que destina l’hotel per guardar-les i que es troba a uns 200 metres. Torno a l’habitació per agafar la bossa i cap a boxes per passar el control, deixar la bicicleta al seu lloc i enllestir els darrers preparatius.

I a les 7 en punt sortida, una sortida molt neta, i cap a la primera boia, em noto sense massa ritme, ... arribo a la segona i encara em noto una mica descordinat, però ja de la segona a tercera (una tirada d’uns 750 metres) la cosa millora i així cap a la quarta, per anar de nou a la primera i completar la primera volta amb un balanç acceptable. Com que no porto rellotge em regeixo per les sensacions. A la segona volta les coses van anar molt bé, anar mantenint el ritme, però la sorpresa va estar que al doblar la tercera boia un del grupet en el qual anava es varen desviar i en lloc d’anar en direcció a la quarta boia ho va fer cap a la primera. Faig fer un crit al de la piragua que el va anar a buscar mentre jo vaig continuar fent la meva fins a la sortida de l’aigua on un del grup em dir que aquesta natació ha estat força llarga....

Ja amb la bicicleta la cosa va anar segons els guió que m’havia marcat....Volia fer un promig d’uns 27 Km/h, i al final em va sortir segons el meu forerunner 26.9 Km/h que si tenim present el temps (pluja, vent i fins i tot fang) i que em vaig haver de parar per les necessitats més vegades del que em pensava ho donc per més que acceptable.

I de la marató, doncs poca cosa puc dir.....vaig fer els 10 primers Km per sota de 6 mi, i la resta vaig anar alternant entre caminar i córrer. Primer corria més que caminava i vaig acabar caminant més que corrent.

Tot per acabar amb 13 hores 47 minuts el meu primer ironman, i amb la sensació que aquest no serà l’últim.
p.d. deixo un recull d'imatges a l'espera del treball final
ironcat-2008

7 comentaris:

Joan ha dit...

Felicitats!!!
És un excel·lent resultat, colofó de tot un procés llarg de preparació, de moltes alegries...
A disfrutar d'aquest moment....

Lluís Monteis ha dit...

Jo també et felicito, per mi és tot una gesta, no m'ho puc ni imaginar. De totes maneres coincideixo amb en Joan que l'important és tot el procés, i és clar, si a més hi pots posar la cirereta, doncs millor que millor.
Com diu el poeta "Caminante no hay camino, se hace camino al andar."
Per molts anys.

Pau ha dit...

Em quedo amb la darrera frase, "no serà la última".
Felicitats mestre

Anònim ha dit...

ets el millor felicitats

robert mayoral ha dit...

felicitats crack! un molt bon debut i més si penses repetir, jo recordo el meu i només deia que mai mes....i mira ara....
encantat d'haver-te conegut!

Ironcraig ha dit...

Eei Josep maria tu si que en saps... :-)) moltes felicitats!!!

Anònim ha dit...

INCREIBLE DEMOSTRACIÓ DE PODER FISIC I EN ESPECIAL DE FORÇA DE VOLUNTAT!!!
S'HAN DE TENIR MOLT GROSSOS PER PARTICIPAR-HI!!!!!!!