diumenge, 4 de maig del 2008

Resum d'Abril


4 comentaris:

Anònim ha dit...

Recony!!
Si ho arribo a saber, no li pregunto a l'Imma on t'amagues!
Només cal veure el calendari del mes d'abril!
Estàs fet un fenòmen.
Em sembla que em fas quedar malament!!
Aprofita aquest bon moment de forma.
Ànims i endavant.
Agustí.

josep-maria ha dit...

Gràcies Agustí,
de fet estic fent el que més m’agrada... poder compaginar els tres esports m’ha anat molt bé.... Ara però, veurem com va el dia 17.... de totes maneres tot el que he disfrutat no m’ho pren ningú.

Vinga una abraçada...

Joan ha dit...

Molt bon entrenament
Tot a punt per la recta final...

Joan ha dit...

La recta final...
Com ja has dit a vegades ser a la línia de sortida ja és tota una fita...
Una vegada allà suposo que cal anar fent sense pressió - dosificar-se i anar pas a pas...
Molts ànims!!!
Joan