dimecres, 26 de setembre del 2007

avui .... bicicleta

Avui ha tocat bicicleta..... com m’agrada la bicicleta de carretera...... de fet vinc d’aquest món.....
M’agrada més fer olles ( circuits ) però de les que tinc estudiades el paisatge no m’atreu del tot i avui volia disfrutar de la vista .... així que m’he decidit per anada i retorn....
He sortit passades les 3 de la tarda (sacrificant el dinar) per fer Vic - Roda - L’Esquirol - Cantonigros - Rupit - La Devesa i tornada ( 33’5 Km + 33’5 Km a 21’8 Km/h + 33’1 Km/h) (67 Km a 26’3 Km/h)
I crec que el promitg final tenint present el desnivell es prou bo...(no arrisco gens a les baixades)....

Les previsions són per demà fer una mica de running i divendres una mica d’aigua....
Això del triatló m’està absorvint....!!!

1 comentari:

Mariona ha dit...

Has portat un molt bon ritme!! Has fet una bona volta i amb pujadetes! No sabia que venies del món de la bici, així ja tens molt de guanyat. M'hauria agradat venir. Un altre dia serà.