dilluns, 1 d’octubre del 2007

Triatló - B - Banyoles (2.200 m.+ 80 Km. + 20 Km. )

Diumenge, 30 de Setembre del 2007
Avui m’he llevat d’hora, a les 5 del matí després de passar una no molt bona nit, els nervis feien que m’anés imaginant despert tot el que havia d’anar a fer.
Sembla estrany, però a la meva edat i amb activitats que són de plaer encara em posi nerviós.

Esmorzo cereals, suc de taronja, iogurt i cafè. Una dutxar ràpida i a 3/4 de 6 recullo el meu nebot que em dóna un suport incondicional en aquest tipus de prova. Plegats i parlant de les seves coses arribem a Banyoles poc passades les 7.

Encara de fosc, enllestim els darrers preparatius i cap a les 8 em dirigeixo als boxes per deixar-hi la bicicleta, la resta de material i començar-me a posar el neoprè.

A 2/4 de 9 tot arranca... tothom a l’aigua. Cal fer dues voltes en forma de triangle de 1100 metres. Les boies són prou grosses i es veuen bé..... Faig la primera volta sense massa problemes, sortida de l’aigua, uns 20 metres corrent i som-hi.... segona volta. Aquí crec que en algun moment em despisto una mica i faig algun metre de més .... però penso en la part positiva que segur que hauré evitat alguna que altra topada.

Sortida de l’aigua i cap a box que queden a uns 100 metres i els aprofito per anar-me traient el neoprè. A box em poso la roba prevista, agafo la bici i a disfrutar..... tinc 80 Km per endavant. Aquí segueixo al peu de la lletra el guió que m’havia marcat, combinant la força amb l’agilitat, l’anar assegut amb l’anar dempeus i molt important... menjant i bevent tot el que tocava. Fins i tot, l’última barreta ho vaig fer sense massa gana, però....

De nou a box, una altre canvi de roba, espardenyes i a córrer.... 20 Km m’esperen. De seguida trobo el ritme, una mica per sobre del 5mi/km i així sense presses però sense pauses faig tres voltes a l’estany.

Tot plegat per 50 mi. de natació + 2h 36mi de bicicleta + 1h 45 mi de córrer
total 5h 12 mi

Senzillament per mi.... genial

previs a la sortida

nadant

sortida bicicleta
arribada bicicleta

sortida corrent

final

10 comentaris:

Àngel Serrat ha dit...

Felcitats! Esperu que el genoll no sigui cap problema per afrontar un altre dels teus reptes, com és l'ironman i amb anims segur que la pots a arribar a aconseguir molta sort i a etrenar!

Unknown ha dit...

Per molts anys...tal i com molt bé dius aquestes coses són les que ens ajuden a tirar endavant!I tant que sí!...Jo també veig l'Iroman molt molt molt a tocar sempre i quan segueixis la mateixa filosofia que t'ha permès GAUDIR dels entrenaments i de la cursa que vas fer diumenge passat.

Lluís Monteis ha dit...

Molt bé, noi.
Ànims i endavant.

Mariona ha dit...

Enhorabona!! Molt bona prova. Se't veu més fresc que una rosa. A seguir disfrutant. Pots aconseguir tot el que et proposis! Molt xules les fotos. :-))

Joan ha dit...

Felicitats per aconseguir aquest repte!!
És una gran satisfacció fer aquesta dura prova després de molt entrenament... El més important és disfrutar cada dia tot perseguint un objectiu.
Una vegada més enhorabona!!

SANTI PONS ha dit...

Moltes felicitats, com diu la mariona és questió de proposar-se coses. una vegada més, felicitats!!!!

josep-maria ha dit...

Moltes gràcies a tots,
la veritat és que estic molt content de com va anar tot..... i sobretot de com vaig a acabar..... amb molt bon regust.
La meva família em va veure més sencer que el dia de l’Olímpic, i és que aquell dia tant en la natació com en la bicicleta vaig anar una mica més forçat i això va fer que alhora de córrer no pogués trobar el ritme en cap moment.

Insisteixo,.... moltes gràcies a tots.... Cada vegada estic més a prop del somni, però com que m’ho imagino....llavors serà possible no?

Jordi Martinez ha dit...

Caram Josep Mª quin temps mes bo!
T'he vist molt primet i afinat, deus entrenar molt!
Amb el temps tant bo i amb aquestes ganes, l'IRONMAN el tens mes aprop que mai!

FELICITATS!!!!

Mariona ha dit...

Josep Maria, a veure si anem actualitzant el blog de tant en tant, jaja ;-)

Pep Amargant ha dit...

Quedo meravella de la proesa. Crec que ets un exemple per a tots. Que un pare de tres precioses criatures pugui tenir forces per acabar amb un bon temps una Triatló és una passada! Felicitats