dilluns, 22 de maig del 2017

Terra de Remences. 14 de maig del 2017

20a Marxa Cicloturista Terra de Remences 175 km's = (6hores 33mi 26seg)
Igual que l'any anterior, em llevo a les 05:35, un esmorzar de pastís energètic, un cafè normal i un de descafeïnat seguit d'un dutxa em deixen llest per la sortida.
Poc deprés d'1/4 de 7 marxo cap a Sant Esteva d'en Bas on arribo just abans de les 7. Aparco a l'antiga caserna de la Guàrdia Civil reconvertida en alberg. Aprofito per anar al lavabo i em començo a vestir per l'ocasió.
- mitjons sabates
- pantaló pirata
- samarreta màniga curta + mallot màniga curta + mangitos
- guants
He de dir que molt content de la tria feta.
A falta de mitja horeta començo anar cap a la sortida i quedo ubicat al carrer ample a l'indret d'on s'incorporen els laterals. Allà xerro amb els companys i a esperar a les 8.
Sortida ràpida, així que molta concentració. En mig del grup arribo a Olot, i direcció La Vall de Bianya per començar a pujar el Capsacosta. Baixada a Sant Joan de les Abadesses, Ripoll i de nou pujada direcció Vallfogona, Coll de Cannes i Coll de Coubet. Baixada ràpida fins a Olot i direcció La Pinya on faig una primera aturada. Penso que no vaig malament, però tampoc estic dins d'un dels meus grans dies!!!! Així que començo a pujar Bracons amb força calma, mantenint un ritme moderat, però constant i és aquest ritme que porto fins el final.
Al final alguns minuts menys que l'any passat, però amb sensació que em podia haver acostat a les 6 hores. Deixem el repte per una altra ocasió.