dilluns, 15 de novembre del 2010

Córrer x Córrer 07 de Novembre del 2010

Córrer x Córrer....07 de Novembre del 2010 (41minuts 10segons)
El diumenge dia 07 de Novembre rebo un missatge del Josep Arboix per fer-me una invitació al córrer per córrer del cap del cap de setmana següent.
M'agrada la idea, així que li dic que SI.
Ja al diumenge dia 14 em llevo pels vols de ¾ de 8. Amb molt de temps per endavant he esmorzat, he preparat la bossa, he vist com es llevava part de la família, m’he acomiadat, i cap a Manlleu que hi falta gent.
Arribo prou d'hora per saludar al Josep Costa (president de l’Olímpic Manlleu), la seva senyora, la Rosa, el Xevi i la Marta, i molts d'altres.
Recullo el pitrall i observo la remodalació del pavelló. Pels vols de 2/4 de 10, i conjuntament amb en Joan anem a fer els darrers preparatius per la cursa.
A les 10 en punt sortida. Tenia intenció de fer per sota 41' però al final han estat 41'10" per 9km990metres (un mesura del circuit extraordinàriament correcta) i sense patir massa. Al 2007 vaig fer la cursa amb 40'52 però segons el meu forerunner la distància que vaig recórrer va ser de 9km850m. Així que.... ens anem mantenint!!!!
Per acabar la cursa, una molt bona botifarra amb pa, all, vi, aigua i begudes vàries.... i tot això sense cost d'inscripció i acompanyat d'un ambient molt familiar. Com bé diuen els organitzadors, “.... no es donen premis ni trofeus, i al final de la mateixa tothom és obsequiat amb un esmorzar que al mateix temps serveix per què tothom pugui gaudir d'una matinal de companyerisme ...”   Objectiu assolit!!!!
Diumenge vinent a la mitja de Ripoll....ens espera!!!

2 comentaris:

Joan ha dit...

Molt bona cursa i molt bon ambient...
Llàstima que no pugui venir a Ripoll el diumege... Que tinguis una bona cursa!

Pau ha dit...

A pels sub40 ja!