dimarts, 1 de maig del 2018

VI Infinitri Half Triathlon Peníscola ( 1.900 + 90 + 21 ). 22 d'Abril del 2012

VI Infinitri Half Triathlon Peñíscola ( 1.900 + 90 + 21 ) 05 hores 42 minuts 52 segons
Aquesta vegada havia fet la inscripció el 24 d'abril del 2017, poc després que acabés la cinquena edició. M'havia agradat la prova, tenia clar que volia tornar-hi i la logística m'ho permetia. I el fet d'inscriure's amb tanta antelació fa que el preu sigui força contingut. Això si, no faig poder fer la reserva del hotel Àgora fins el 11 de setembre del 2017.
Aquest any sortim de Vic a tres 3/4 quarts de 7 del matí per deixar en Jan a Barcelona i seguir cap a Peníscola on arribem força abans de les dotze. Això ens permet agafar l’habitació que ja teníem reservada i una plaça de pàrquing al mateix hotel.
Amb totes les coses a lloc, anem a treure el cap a la fira i així poder recollir els dorsal i comprar un parell de barretes. A la 1 tornem a l’hotel per deixar-hi allò que hem arreplegat a la fira.
A 2/4 de 2 anem a dinar anem a dinar a l'Hogar del Jubilado , un bon dinar (tot sigui dit). Estirem una mica les cames pel cas antic de Peníscola i tornada a l’hotel per preparar les coses per l’endemà.
A 3/4 de 6 porto la bicicleta al box lloc i vaig al briefing tècnic que té lloc a 2/4 de 7 de la tarda. Sempre és important saber les darreres novetats. Torno el box per fer-hi una darrera ullada i novament a l'hotel Àgora ara per sopar-hi. Un sopar, en forma de bufet lliure molt i molt complet i de bona qualitat. Després de sopar, una petita volta per l’hotel i a descansar.
Aprofito per veure la primera part del partit Barcelona-Sevilla (final de la Copa del Rei) i llums tancats.
Sona el despertador a les 05.25, dutxadeta i a baixo esmorzar. Una cafè molt llarg i el pastís que porto preparat de casa és tot el que em prenc. Torno a l'habitació per equipar-me per l'ocasió i juntament amb l'Elisabet a les 06.25 anem cap al box per fer els darrers preparatius.
Poc després de les 7 em poso el neoprè i vaig a provar a veure com està l'aigua. I si, està freda però no com l'any passat. Aprofito per fer un petit escalfament i que el cos es familiaritzi amb la fredor de l'aigua. Abans de 2/4 de 8 surto de l'aigua i espero a la meva sortida que és a les 07.33.
Una natació molt correcte 34mi02seg, una bicicleta on crec que havia d'haver d'arriscar una mica més 03h00mi17seg i un córrer on no vaig saber patir gens ni mica 02h01mi56seg.
Això si.... per poc que pugui ser.... l'any vinent hi tornem.