dimecres, 17 de desembre del 2014

26a MITJA MARATÓ "CIUTAT DE VILANOVA". 14 de Desembre del 2014


26a Mitja Marató "CIUTAT DE VILANOVA" ( 01hores 37minuts 43segons )
Aquesta vegada ens llevem amb l'Elisabet per marxar plegats cap a Vilanova. Sortim de Vic una mica abans de les 7 del matí i passant pel peatge de Martorell arribem a Vilanova pels vols de 2/4 de 9.

Tot sembla anar rodó. Aparquem fàcilment a uns 100 metres de les pistes d'atletisme on té lloc la recollida de pitralls, visita la lavabo i esperem que siguin les 9, que és l'hora que obren el Mc.Donalds que hi ha justa al davant de les pistes, per anar a fer un cafè.
Tot continua semblant anar rodó. A 2/4 de 10 m'equipo amb la roba de cursa i a les 10 sortida. I una mica ingenu vaig a un ritme que encara no em toca...... passo els 10 primers km's per sota de 42 minuts, per ser més exactes 41mi27seg. I el que abans era rodó, ara és quadrat. Em vaig desinflant, primer de mica en mica i després de cop. Cada vegada em sento més buit i m'adono que he comès el gran error de menjar poc. Al km 14,5 em prenc els dos gels que porto i sembla que la cosa millora una mica, tot i així, en més d'un moment penso en parar i esperar l'Elisabet....no ho faig i finalment, a ritme tronton tronton arribo de nou a les pistes. Una mitja més d'aprenentatge.

I a l'arribada tinc la sort de poder parlar amb Francesc Xavier Lozada Espí, a qui coneixia de feina uns anys, però de manera virtual..... L'esport té aquestes genialitats.
Espero a l'Elisabet que de nou torna a baixar de les dues hores i tornada cap a casa. Aquesta vegada passat per Vilafranca, Igualada i Manresa per allò d'estalviar els peatges i no haver de tornar pel mateix lloc.
I a la tarda m'arribo a la piscina amb l'Oriol per fer els 2000 metres d'un entreno que m'ha preparat la Martina.

1 comentari:

Dioni Tulipán ha dit...

Bé JM, ara ja saps com es el ritme 1h27 durant 10 kms!!

Encara que portes decenes d'anys corrents...segueixes aprenent!!

Sort amb la propera (després de les merescudes festes, és clar!)

Ens veiem a la Marató de les Vies Verdes??