diumenge, 24 de novembre del 2013

XII Duatló de muntanya de L'Ametlla del Vallès. 24 de Novembre del 2013

XII Duatló de muntanya de L'Ametlla del Vallès (6+22+3)(2h 43mi 31seg)
Si no hagués estat pels neus nebots no hauria anat a l'Ametlla.... i després del que he viscut m'hauria sabut de greu.
Em llevo a les set del matí per fer una esmorzar de cereals amb iogurt i un cafè. Dutxadeta i llestos. A les vuit passo a recollir al meu nebot, en Jordi que viu a tocar de casa, per marxar plegats cap a l'Ametlla. Al dissabte al vespre ja ho vam carregar tot a la furgoneta. Xerradeta durant el viatge per anar comentant l'actualitat.
A 3/4 de 9 ja som a lloc, que coneixem bé per haver-hi estat en la duatló del 2012 i per què feia una setmana que hi havia anat per reconèixer el circuit de bicicleta. Aparquem tranquil·lament i ens situem. Visita als lavabos. Comentari de la roba a portar,..... decidim, mono de triatló amb tèrmica una mica gruixuda a sota i guants. Cal dir que l'elecció ha estat encertada.
A falta de mig horeta, pels vols de 2/4 de 10, saludem al Roger Seguí, nou company de l'equip i plegats anem a deixar la bicicleta al box, juntament amb el casc i les sabates. Tornem al cotxe per deixar la roba d'abric i ens encaminem cap a la sortida per fer una mica d'escalfament.
A les 10 sortida, surto força enrera però mica en mica en vaig situant en un recorregut força trenca cames que combina les pistes, el camins i els corriols. Són uns 6km's llargs que acabo en poc més de 31 minuts.
Transició molt correcta i som-hi, 22 km's per davant. Només sortir ja es troba la primera pujada i el canvi em fa una mala jugada i just va que no haig de posar el peu a terra. Superat el primer entrebanc em queda em tocar anar fent km's, gens plans. El fet de conèixer una mica el circuit em facilita la ubicació en tot moment i he de dir que aquesta vegada no he tingut cap ensurt d'aquells grossos. I dir també que la major part dels participants han estat tots ells molt correctes i alhora respectuosos, això és d'agrair. El circuit és dur, on no hi ha pràcticament res pla. M'ho agafo a ritme, constant a les pujades i prudent a les baixades. Tot plegat em permet acabar en 1h53mi19seg (amb les transicions).
Ja només queden tres 3km's llargs que sense preses i sense pauses faig en uns 18 minuts.
Tot plegat em permet acabar la duatló en 2h43mi31seg. (una parell de minuts menys que l'any passat) però amb molt bones sensacions.
Felicitar al Roger Seguí pel seu bon resultat i en Jordi que ho ha donat tot.