divendres, 17 d’agost del 2012

LXIII TRAVESSIA DE SITGES. 5 d'Agost del 2012

LXIII Travessia de Sitges. 2200 metres.
(1hora 06minuts 21 segons)

A principis de setmana l'Oriol em comenta que li faria il·lusió anar a la Travessia de Sitges. Em quedo una mica sorprès, més que res per que em feia força mandra. Amb aquestes però, la Martina s'ofereix a acompanyar-me i la mandra ja no és tanta mandra. Mirem els formularis d'inscripció i ella pot fer la travessia mitjana (800 metres). La cosa no acaba aquí.... en Jan, que el setembre ha de fer la travessia de Sau, pensa que això pot ser un "bon entreno"... i posats a fer jo em podria estrenar en el món de les travessies. Així que amb la col·laboració imprescindible de l'Elisabet ens apuntem tots quatre.

Sortim de Vic a 2/4 de 8 del matí i vam arribar a Sitges prou d'hora per aparcar tranquil·lament i anar a buscar els casquets. La travessia mitjana sortia a les 10 hores i per la travessia gran hi havia dues sortides. Una a les 11 hores, la de l'Oriol, i l'altra a 1/4 de 12, la meva. I que voleu que us digui... vaig disfrutar i molt..... A ritme constant i molt més lent del que voldria (la mar estava molt i molts arrissada) faig anar fent els 2200 metres amb l'únic objectiu de passar-m'ho bé. Objectiu que vaig assolir!!!! No serà aquesta la meva darrera travessia.

 La Martina sortint de l'aigua













En Jan sortint de l'aigua










L'Oriol sortint de l'aigua 
0hores 40 minuts 25 segons











Sense comentaris!!!!!
1hora 06 minuts 21 segons

2 comentaris:

XeviX ha dit...

Segur que això deu ser molt més distret que anar fent piscines! felicitats a la família Moreno!

Xavi Bomber ha dit...

Fa uns anyets la vaig fer en dues edicions. La primera vaig fer la llarga i vaig quedar l'últim però m'ho vaig passar bé, la segona vaig fer la de veterans i vaig quedar molt millor i també en vaig gaudir malgrat les meduses. Pot arribar a ser un vici molt agradable això de les travesses. Felicitats per fer la primera.