diumenge, 22 de juliol del 2012

ALTRIMAN ( 3.800 + 200 + 42,2 ). 7 de Juliol del 2012

ALTRIMAN 2012.... quan l'entrenament no vol sortir
Sempre he pensat que és molt difícil que jo que pugui guanyar una cursa, però també és cert que sempre he pensat que puc acabar qualsevol cursa a la que m'inscric. Aquesta vegada a l'altriman 2012 no ha estat així. Que és una de les proves més dures que hi ha ... ja ho sabia, però que la podia acabar també (així ho vaig fer els 2 darrers anys). Què ha passat? doncs que l'entrenament no ha volgut sortir. No hi ha més.
No em serveix d'excusa que 15 dies abans tingués uns problemes amb el menisc de la cama dreta que em varen deixar una setmana inactiu.
Tampoc em serveix d'excusa que al km 2 de la bici se'm trenqués la sabata i hagués de fer la resta de km's (158) amb la sabata del peu dret sense cordar.
No em serveixen les excuses.... senzillament ho ha pogut ser i prou!

L'altriman és un prova genial, amb participants més genials encara, però no ens enganyem .... la part de bicicleta és dúrissima i el sol fet d'anar una mica, i només una mica, més lent del que tenia previst va fer que al km160 m'absorbís la "voiture balai" (cotxe escombra). Cert és que em va donar l'oportunitat d'acabar ... però coneixia bé els 40 km's que em quedaven,,,, i vaig decidir deixar-ho amb un sentiment agre-dolç. Dolç per haver estat a la sortida i agre pel fet d'haver-ho de deixar.
No se si l'any vinent hi tornaré.... que m'agradaria? oi tant.... però deixem temps al temps.
Natació 1h16mi
Bicicleta (160km) 8h45mi

1 comentari:

Dioni Tulipán ha dit...

Ànims Josep Maria !!

(haver trigat 2 setmanes per escriure aquesta 'crònica' és senyal de ...)

Tornaràs, i acabaràs!

Sí senyor!!