dilluns, 25 d’octubre del 2010

Mitja Marató del Mediterrani 24 d'Octubre del 2010

La mitja del mediterrani....del 2010 (1hora  32minuts  02segons)
Aquesta vegada he d'agrair molt i molt la gent que m'envolta que m'han animat a estar a la sortida d'aquesta prova. En un principi havia de fer la marató, i per la marató havia fet la inscripció, però les circumstàncies familiars viscudes van fer que no em veiés capaç d'afrontar-la. Tenint en compte que la cursa oferia les tres distàncies, 10 km, mitja marató i marató, decideixo fer la mitja.

El dissabte, baixem amb la Martina a recollir el pitrall, que molt amablement l'organització em canvia de marató a mitja marató. Saludem amb en Dennis que anava molt ben acompanyat amb el seu fill Kylian i la fem petar un estoneta. M'hauria agradat fer la marató amb ell..... Llavors, la Martina i jo havíem d'anar Girona a veure l'Oriol com nedava i trobar-nos amb la resta de la família, però uns forts mals de panxa d'en Jan fan que haguem de tornar a casa i, l'Elisabet i l'Oriol vagin cap Girona. Els mals de panxa d'en Jan van en augment i acabo a urgències on entrem a les 6 de la tarda per sortir-ne a les 10 de la nit. Això sí, amb la bona noticia que sembla ser que només és una forta gastroenteritis vírica i no pas una apendicitis.

Ja al diumenge, em llevo a les 2/4 de 6 per seguir els rituals habituals. Esmorzar de pa torrat amb mantega i melmelada, suc de taronja i cafè llarg, aquesta vegada no he pres cereals. Una dutxadeta i amb molta puntualitat arriba en Joan a 1/4 de 7 per anar plegats cap a Castelldefels. Amb poc més d'una hora ens presentem a l'hotel de BCN ACTA. Aparquem tranquil·lament, entrem a l'hotel i deixem que el temps vagui passant....
A 1/4 de 9 enllestim els darrers preparatius i comencem anar cap al Canal Olímpic que es troba a menys de 10 minuts. Allà fem una darrera visita al Sr.Roca i ens col·loquem sota l'arc de l'UNNIM on es donarà la sortida per totes les distàncies. A poc més de 15 metres veig l'Èric, company d'equip, el cridem i s'incorpora al grup (Joan, Èric i jo).
A les 9 en punt sortida,..... km1-4:00 , km2-4:01 , km3-4:06 , km4-4:11 , km5-4:15. Els 5 primers km's en 20:33 penso que anem bé.... però una mica forçats.
km6-4:04 , km7-4:15 , km8-4:16 , km9-4:17 , km10-4:13. Els 5 km's en 21:05. Tot plegat per fer els 10 primers km's en 41:38. Mica en mica però em vaig desinflant....
km11-4:13 , km12-4:17 , km13-4:19 , km14-4:22 , km15-4:33  Els 5 km's en 21:44.  I a partir d'aquí.... em deixo portar.
km16-4:29 , km17-4:33 , km18-4:37 , km19-4:36 , km20-4:52  Els 5  km's en 23:07.  En aquest tram no he sabut patir .....
km21-4:44 + 38 segons. Tot plegat per 1h 32 mi 02 seg.

Per acabar felicitar en Joan per la seva excel·lent marca personal i agrair la companyia de l'Èric.....i de la resta de comapanys que vaig trobar a l'arribada.

Següent parada..... Mitja de Ripoll 21 de Novembre.


Dades estadístiques
Pitrall 1887 ; Posició 291 de 1660 i  83 de la categoria
Dades segons el Forerunner 305
Video de l'arribada 
Classificacions 
p.d.1 L'any 2006 vaig fer la cursa de 10km en un temps de 53:00

 

3 comentaris:

Classic Noir Movies ha dit...

Felicitats per la cursa - algunes vegades el més important és simplement córrer... sense buscar cap marca en concret.
Gràcies pel suport logístic - absolutament impecable

Pau ha dit...

Felicitats a tu, al Joan, als que t'envolten i al què va disenyar la samarreta jiji

Dioni Tulipán ha dit...

Bravo campió !!!
Molt bona marca.
L'any vinent farem la marató plegats, al menys la d'Empúries i la del Mediterrani.