dilluns, 3 de maig del 2010

Mitja Marató d'Empúries. 02 de Maig del 2010

La mitja d'Empúries ....del 2010 (1hores 33minuts)
Arribo a l'Escala el divendres al vespre, després de rodar un parell d'hores amb la "cabra" i amb l'objectiu d'acabar d'ajustar-la abans de l'ironcat. Totes modificacions que vaig introduint són molt positives, el que no sé, és si seran suficients. He d'admetre que aquests ajustaments els havia d'haver fet unes quantes setmanes abans.....

Dissabte al matí, tot i que el dia no acompanyava massa, faig una visita a "Cala Mongó" on cauen uns 2000 metres amb aigua per dalt i per baix....
A la tarda, vaig a recollir el pitrall i tinc l'oportunitat de xerrar una miqueta amb el Dennis. Passejada pel passeig de l'Escala, sopar i partit per la tv!!!! A les 12 al llit.
Em llevo a 3/4 de 7 per seguir els rituals habituals i a 2/4 de 8 vaig cap a la sortida que es troba a uns 20 minuts caminant. Allà em trobo a l'Albert, el David, el Josep i en Joan i plegats esperem la sortida. L'Albert i el David fan la marató, en Joan en Josep i jo fem la mitja.
Sortida caòtica, mal situat i totalment tapat veig com en Joan i el Josep s'avancen.... això m'obliga a fer aquells "malaïts" canvis de ritme inicials. Afortunadament a partir del km3-4 la cosa es normalitza. En Josep segueix el seu pla-ritme.... i amb en Joan anem tirant per tal de mantenir un mitjana de 4:30 (en Dennis, que ha fet una gran marató.... té raó.... no he sabut mantenir-me a 5:00)
Porto tota l'estona en Joan enganxat al clatell i d'aquesta manera anem fent tots els km a uns ritmes molt regulars per acabar amb 1h33mi..... i tots dos molt i molt contents. En Joan ha baixat en 5 minuts la seva millor marca....
Dades de la mitja
M'agrada aquesta mitja, i l'any vinent m'agradaria fer la marató. Ara cap a l'ironcat......

jmmf-empúries-mitja-marató-2010

1 comentari:

Joan ha dit...

Home... enganxat al clatell no gaire... més aviat aguantant com podia...
Si he pogut baixar el meu millor temps en més de cinc minuts és gràcies al teu ritme constant i ànims...