dilluns, 31 d’agost del 2009

II cursa de la guilla ( Folgueroles) . 30 d'Agost del 2009

II cursa de la guilla
( 25 km i 1100 m en + i 1100 m en -)

Després de passar uns dies a Alemanya i visitar la fabrica de bicicleta Canyon, on vaig poder provar el model que m’agradaria tenir al garatge de casa....




em tocava fer la tirada llarga per preparar la marató del Médoc del proper 12 de Setembre...

Així que, aprofitant la bona entesa amb el meu company i amic Josep A. decidim participar a la cursa de la guilla

Em llevo a dos quarts de set, faig l’esmorzar habitual i pels vols de dos quarts de vuit en Josep em passa a recollir per anar plegats a Folgueroles que es troba a uns 6 km de Vic. Recollida dels dorsals, darrers preparatius i a poc més de dos quarts de nou sortida de la cursa que discórrer pel parc natural de les Guilleries-Savassona. Han estat 25 km, passat per camins que coneixia i d’altres que no. Gaudint d’unes vistes formidables (Sau, Cingles de Tavertet,....). Grimpades de certa consideració (sort de la corda que ha posat l’organització). I tot això amb la companyia del Josep amb qui al llarg de tota la cursa hem anat fent tot tipus de comentaris. Tot plegat ens ha permès fer un top-10, això si... començant pel darrera ....Classificació

En definitiva... una bona cursa, amb molt bones sensacions. Ara ens espera el Médoc.

3 comentaris:

Joan ha dit...

Ostres! Una bona preparació pel Médoc en un entorn fantàstic!
Fins aviat!

Anònim ha dit...

Ep!!!!Has de deixar clar que tu podies haver fet un molt molt molt millor temps si haguessis anat sol!!!!Gràcies per la companyia i els comentaris que vam anar fent durant la cursa!!Una passada!!!

Josep

Lluís Monteis ha dit...

Veig que continues en plena forma.
El dia 12 ja cal que vigilis en Joan...
Salut

:-)