dilluns, 4 de maig del 2009

Terç de Marató d’Empúries 2009. 3 de Maig del 2009


Amb certs canvis logístics arribo a l’Escala, amb cotxe des Vic, el dijous 30 de Maig. Tenia previst fer-ho amb bicicleta.

El divendres, amb força vent, decideixo seguir amb els canvis. No faig natació i si 24 km de running a ritme de 5:25 /km.

Ja al dissabte, em prenc el dia de descans. Tot i així, cauen un parell d’hores del matí jugant a futbol a la platja..... A la tarda, vaig a recollir el pitrall i aprofito per berenar una mica. Llesques de pa amb tomàquet amb anxoves acompanyades d’un bon vi.

La resta de la tarda a fer volar estels i al vespre, cap al CER de l’Escala per seguir el partit.........

Ja al matí del diumenge, em llevo, segueixo els rituals habituals......i a peu vaig cap a la sortida, uns 15 minutets. Amb temps de sobres, aprofito per anar al lavabo, deixar la bossa al guarda-rroba, saludar a coneguts i amics.

És la tercera vegada que faig el terç, així que ja se que em toca.... Mentre passem per les ruïnes, em distrec i em passa un munt de gent.

I sortida, .....4:51, 4:20, 4:25, 4:27, 4:23, 4:32, 4:15, 4:16, 4:16, 4:29, 4:17, 4:21, 4:09, 4:06, i els 589 metres restants a 4:08.

Estic content del temps, de la manera com m’he trobat, i fins i tot del resultat obtingut.

Temps final 1hora 3 minuts
Lloc de la general 60 de 585
Per categories el 8 de 101

L’any vinent posaré la marató d’Empúries al calendari.....

Ara em toca força bicicleta i a esperar el dissabte dia 16.

jmmf-empúries-terç-marató-09

3 comentaris:

Joan ha dit...

Mooolt a punt per l'Ironcat...
Aquest any també!!

Lluís Monteis ha dit...

Físicament molt bé, però encara t'anirà més bé moralment, no?
Ànims que ja hi tens el peu al coll.
Aquest any també, ironman.

Mariona ha dit...

Josep M. que vagi molt bé l'Ironcat!! Ja ens explicaràs com ha anat l'experiència :-)