dilluns, 4 de febrer del 2008

Mitja de Granollers. Febrer del 2008


La mitja de Granollers....del 2008 (1h 34minuts)

Aquesta és d’aquelles mitges que sempre em fa una mica de mandra. La trobo molt massificada.... però una vegada a lloc la bona organització va fent que canviï d’opinió.
De totes maneres si que hi ha coses a millorar. El dissabte vaig a recollir el dorsal, a la tarda-vespre, i .... només queden samarretes xl..... així que penso a qui li faré el regal....

Ja el diumenge arribo bé de temps a Granollers, aparco amb comoditat i vaig al club de tenis a prendre’m un bon cafetonet!!! Torno al cotxe per agafar la bossa i cap al pavelló.... on saludo a amics i companys. Faig un escalfament per dins el pavelló i cap a la sortida. Com que no veig cap indicació pels calaixos em col·loco just darrera les “figures” per esperar el “petard”. Petard que no sento però si veig que tothom engega així que.... som-hi..... Arribo a la primera rotonda just pel mig i dubtant si l’agafo per dalt o per baix....l’acabo agafant per dalt deixant-hi el primer grapat de segons. A la recta que ve després de la rotonda se m’altera el pulsòmetre, em diu que vaig a 220... xd. Començo a pensar que al portar aquesta mena de xip al pit pot ser-ne la causa, però no... no pot ser!!! .... tothom porta el dorsal al pit i molta gent va en pusòlmetre així que em decanto per pensar que deu ser alguna interferència..... Afortunadament abans d’arribar a la primera corba el tema queda resolt.

Pujo fins a la Garriga sempre entorn al 4’15, un ritme una mica forçadet si tenim en compte que durant la setmana havia fet força volum d’entrenament ( 3000+3000 metres de natació, tirada de 80 Km en bicicleta, i una tirada llarga de running de 26Km). Just després de passar pel control de la Garriga, em passa l’Albert T...... renoi com va penso!!! el veig molt lleuger i dubto un instant de seguir-lo però no... Millor que posi el ritme de marató i fins l’arribada marcant un ritme de 4’40. A la Garriga em trobava al lloc 942 per acabar al 1426, amb un temps de 1h34mi.

El millor per mi va ser que a l’arribar a casa em trobava ja molt recuperat!!! Així que estic content per aquesta part....

Ara em toca fer una ó dues tiradetes d’uns 30 Km i ja crec que estaré llest per la marató de Barcelona..... on si tinc molt clar que intentaré no fer cap km per sota de 5mi.


p.d. vinc de la piscina de fer un 3000 amb 1hora 6 minuts....M'ha anat molt bé!!! Això m'anima a tirar endavant!!!

7 comentaris:

Mariona ha dit...

Molt bona mitja! És estrany que no ens veiéssim amb tan poca gent... jeje. Pel que veig tens una bona progressió en natació!!!

Triatletes Igualada ha dit...

Ei Josep Ma, què tal? Nosaltres ja jo veus, matxacant a tope! Jo correré la Marató de València en menys de dues setmanes!!

Ja he vist que has conegut el nostre blog! Ja saps, si vols federar-te en un bon equip, tan sols ens ho has de dir

Una abraçada igualadina!
Roger

Lluís Monteis ha dit...

Renoi Josep Maria, el nivell està pujant molt...A veure si t'haurem de buscar un representant, com els futbolistes del Barça.
ànims i endavant.

Joan ha dit...

Crec que has d'aprofitar aquest bon moment de forma en el que estàs i també la bona preparació que estas portant a terme...

josep-maria ha dit...

Ei no sabeu com us agraeixo els vostres comentaris...,
Si aconsegueixo portar a terme el meu somni us voldria donar les gràcies i com que aquestes seran infinites agafeu el tros que més us convingui que segur que no s’acaben...

El 17 de Maig en parlarem!!!!!!

Anònim ha dit...

Josep Maria estem a dia 11 i des del 4 que no ens informes de com et van els entrenaments!!!!!
Una abraçada

Xavi (Igualada)

Mariona ha dit...

Jo penso igual que el Xavi, ens hauries de comentar una mica els entrenaments que fas, jeje... Fins aviat!!