diumenge, 11 de novembre del 2007

Córrer x Córrer

Córrer x Córrer
La tenia al calendari, així que ho tenia clar.
Després de dormir molt tranquil.... m’he llevat (millor dit, m’ha despertar el despertador) pels vols de ¾ de 8. Amb molt de temps per endavant he esmorzat, he vist com es llevava part de la família, m’he acomiadat de quasi tots (hi havia algú que encara dormia), i cap a Manlleu que hi falta gent.

Arribo força d’hora (m’agrada arribar amb temps) i alhora de recollir el dorsal em trobo que el meu no hi és..... Abans de dir poder res... el Josep Costa (president de l’Olímpic Manlleu) em comenta que el Josep Arboix me l’ha recollit. Amb molta tranquil·litat i com aquell que es troba a casa vaig als servies. I al sortir em troba amb la resta companys-amics.....

Pels vols de 3/4 de 10 vaig a treure’m el xandall i a posar-me les espardenyes de córrer. Tindré problemes? La setmana passada vaig portar a folrar les plantilles i el dilluns em van donar alguna que altra molèstia. Per això, no havia tornat a córrer (bicicleta i natació van ser els substituts).

A falta de 5 minuts per les 10 anuncien la sortida.... i cap allà vaig.....Se m'acosta l’Albert Coromines i em pregunta què faré.... li contesto pels voltants del 5. I amb bon criteri per tots dos... em diu fins a l’arribada....
Tret de sortida.... i sense sortir massa endavant em trobo força bé i el primer Km el passo a 4’13 ... segueixo al mateix ritme.... el segon a 4’09, el tercer a 4’07, el quart també a 4’07 (com m’ajuda el forerunner.... ) el cinquè que conté la una pujadeta el faig a 4’18 el sisè a 4’03, el setè a 4’22 i el vuitè amb una lleugera baixedeta em surt 3’54, el novè a 4’10 i el desè (segons el forerunner 850 metres) em surt a 3’26...
Així que molt i molt content. Temps final 40’52

Es tracta d’una prova molt familiar, on una de les seves característiques, com bé diuen els organitzadors, es troba en que “.... no es donen premis ni trofeus, i al final de la mateixa tothom és obsequiat amb un esmorzar que al mateix temps serveix per què tothom pugui gaudir d'una matinal de companyerisme ...”
I l’altre de les seves característiques, es que “.... les inscripcions son gratuïtes, i no per això la prova deixa de tenir tots els serveis que es venen aplicant en les altres curses ...”

Ara Ripoll ens espera....

2 comentaris:

Mariona ha dit...

A veure si l'any vinent puc participar en aquesta cursa de Manlleu. Té bona pinta. Així que la setmana que ve cap a Ripoll? Hi ha una pila de gent que hi va, potser m'ho hauré de repensar!

Joan ha dit...

És un bon lema aquest: "córrer per córrer"... De totes maneres felicitats per la marca.